26 lutego 2014

Rozdział 7

Otworzyłam powoli oczy i zobaczyłam Jacob'a, a po chwili idącą w naszą stronę Rose. Dziewczyna trzymała dłoń przy szyi, a po jej dekolcie spływała mocno czerwona krew. Przestraszyłam się, nie miałam pojęcia co się wydarzyło. Po chwili mój brat wstał i podszedł do mojej przyjaciółki. Popatrzył jej w oczy, coś wyszeptał, ona kiwnęła głową i odeszła. Jacob zwrócił swój wzrok na mnie. Przekrzywił usta i wziął głęboki oddech. 
- Jak się czujesz? 
- Dobrze. Co się wczoraj stało? - spytałam niepewnie. 
- Nic takiego.
Powiedział to spokojnie, jednak w jego głosie wyczułam lekkie zdenerwowanie. Chłopak odwrócił się i patrzył w jeden punkt. 
Dopiero po chwili zauważyłam, że nie jestem ani u siebie, ani u Rose. Pomieszczenie, w którym się znajdowałam było mi całkowicie obce. Rozglądnęłam się dookoła. Zdecydowanie była to sypialnia. Pokój był dość duży i mroczny. Ściany były czarne, miejscami zdobione czerwonymi plamkami. Na środku, przy ścianie stało wielkie, metalowe łóżko, a po bokach znajdowały się czarne stoliczki. Po lewej stronie był ogromny regał na książki. Po prawej stronie stała drewniana komoda. Na suficie wisiał stary, ciemny żyrandol. Najbardziej przykuło moją uwagę to, że nie widziałam tutaj żadnego okna, w pomieszczeniu panował półmrok. Jedyne światło padało od małych lampek nocnych, które stały na stoliczkach. 
Pokój odrobinę mnie przerażał, ale był także tajemniczy. 
Nagle poczułam na mojej nodze dotyk, ciarki mnie przeszły. Zerknęłam na Jacob'a. Patrzył na mnie z troską i zmartwieniem. 
- Nie przejmuj się, wszystko będzie dobrze.
Pogładził moją dłoń, wstał, uśmiechnął się delikatnie i odszedł. 
Wyszłam z łóżka i poszłam za nim. Otworzyłam drzwi. Moim oczom ukazał się niemały dom. Cały był urządzony tak jak tamta sypialnia. Pierwsze co rzucało się w oczy, to długie schody prowadzące do salonu. Na ścianach wisiały ogromne obrazy. W wystroju dominowały rzeczy drewniane i ciemne. 
Szukałam wzrokiem mojego brata, jednak nie znalazłam go. Położyłam dłoń na barierce od schodów i zaczęłam pomału schodzić na dół, przyglądając się wszystkiemu, co mnie otaczało. Po chwili znalazłam się w salonie. Byłam zachwycona i przerażona tym, co widziałam. Wystrój zapierał dech w piersiach swoją tajemniczością. 
- Lucy... - usłyszałam za sobą. 
Podskoczyłam ze strachu, a moje serce zaczęło walić jak oszalałe. Odwróciłam się, a za sobą ujrzałam Jacob'a. 
- Chcesz żebym zawału dostała?! - krzyknęłam. - Nie skradaj się tak! 
Chłopak zachichotał i uśmiechnął się. 
- Głodna? 
Kiwnęłam twierdząco głową i poszłam za Jacob'em. Znaleźliśmy się w kuchni, a obok była jadalnia z wielkim stołem. Pierwszy raz zobaczyłam tutaj okna. 
- Chodź - pociągnął mnie za sobą chłopak. Usiedliśmy razem przy stole. 
- Dość ciekawy dom - wypaliłam. 
Chłopak się zaśmiał. 
- Dzięki - popatrzył się na mnie szeroko się uśmiechając. - O! Mamy gości! - krzyknął radośnie spoglądając w stronę wejścia. 
Po chwili w jadalni pojawiła się blondynka i brunet. Dziewczyna przyglądnęła się Jacob'owi i przygryzła dolną wargę. 
- Cześć - powiedziała cała trójka jednocześnie. 
- Lucy - pisnęła blondynka. 
- Juliet - szepnął poważnie Jacob. Dziewczyna uśmiechnęła się szyderczo. - Daj jej spokój. 
- Jasne - odeszła. 
- Jestem Chris - uśmiechnął się do mnie. 
Poszliśmy wszyscy do salonu. Po chwili jednak zrobiłam się śpiąca i poszłam do sypialni. Rozglądnęłam się jeszcze raz po pomieszczeniu. W moje oczy rzucił się pewien pierścionek, który leżał na zeszycie. Ruszyłam w tamtą stronę. Wzięłam pierścionek do ręki. Sekundę później obok mnie pojawił się Jacob. 
- To moje - wyszeptał i zabrał biżuterię z mojej dłoni. 
- Skąd go masz? 
- Zapowiada się kolejne opowiadanie.
Uśmiechnęłam się szeroko. 
- Proszę. 
- Później. Chodź do nas. 
Kiwnęłam twierdząco głową i poszłam razem z nim. 
Wszyscy siedzieliśmy na sofie w salonie. W pewnym momencie Juliet zaczęła flirtować z Jacob'em, czego on wyraźnie nie zauważał. W pewnym momencie dziewczyna go przytuliła i pocałowała w policzek. Rozchyliła delikatnie usta. 
Nie rozumiałam dlaczego on jej się tak podoba i lubi go przytulać i całować. Nic nadzwyczajnego. 
Nadal ją obserwowałam. Oblizała usta. Jedna rzecz przykuła moją uwagę, jej zęby. Postanowiłam im się bardziej przyglądnąć, póki jej usta były rozchylone. 
Uzębienie Juliet zaostrzyło się. Z prostych zwykłych zębów, stały się kłami. Moje serce zaczęło walić jak szalone. Widok wampirzych kłów, jakie miała dziewczyna, na prawdę mnie wystraszył. 
Jacob i Chris spojrzeli na mnie, a potem na blondynkę. 
- Juliet! - wrzasnęli jednocześnie. Dziewczyna była zdezorientowana. 
Właśnie przeżyłam szok. Te wszystkie legendy... one mówiły prawdę. Wampiry i te wszystkie inne stworzenia. Chyba, że to jeden wielki żart i chcą mnie nabrać? 
Spojrzałam na mojego brata. 
- Lucy... To... Ona... 
Nagle straciłam przytomność, znowu. 
______________________________________
Przepraszam, że długo nie było żadnego rozdziału, ale nie bardzo mam czas. Chciałam usunąć bloga z tego powodu, a także dlatego, że pod poprzednim postem tylko dwie osoby dodały komentarze. Mimo wszystko postanowiłam się nie poddawać i napisałam coś z nadzieją, że dodacie więcej komentarzy z Waszymi szczerymi opiniami. Mam wrażenie, że piszę bez sensu, ale to nic. 
Dziękuję osobie, która dodała komentarz pod postem z informacją o zawieszeniu bloga. Treść komentarza: Nie koncz tego. Po co zaczynasz skoro zaraz konczysz? Non sens. Pisz dalej bo masz talent :). 
To na prawdę mnie zmotywowało i doszło do mnie, że do czegoś się zobowiązałam tworząc tego bloga. Więc... 
Mam nadzieję, że rozdział się podobał.

DZIĘKUJĘ ZA PRZECZYTANIE

4 komentarze:

  1. Okej więc jeśli chodzi o mnie to ja już swoje przygody przeżyłam z tego typu opowiadaniami i pragnę wystawić szczerą opinię :)
    Po pierwsze widać, że masz talent i dobrze wychodzi Ci pisanie. Było parę błędów, ale nic takiego strasznego i ogólne podstawy gramatyki znasz. Mi na przykład podoba się cała historia i lekko czyta się każdy rozdział także to wielki plus.Mogłabyś jedynie dodać kilka opisów np. wnętrza pokoju, miejsca w którym się znajdują. Opisać emocje na twarzy bohatera i jego wygląd np.
    W jego ciemnych oczach mogłam zobaczyć iskierki rozbawienia. Posłałam mu radosny uśmiech, który natychmiast odwzajemnił.
    Staraj się dokładniej to opisywać. Również emocje bohaterki, typu:
    Serce przyśpieszyło swój rytm i obijało się niekontrolowanie o żebra. Czułam pulsującą krew na języku i ledwo mogłam kojarzyć co dzieję się wokół mnie. Nim zdążyłam cokolwiek zrobić ciemność przysłoniła mi widoczność, a ostatnie co zdążyłam zobaczyć to twarz Chrisa wykrzywioną w przerażeniu.

    Przez takie rzeczy czytelnikowi lepiej będzie sobie to wszystko wyobrazić :)
    Jesteś dobrze zapowiadającą się młodą pisarką dlatego nie marnuj swojego talentu i pisz, pisz, pisz, cały czas pisz, a w przyszłości każdy będzie ci zazdrościć umiejętności pięknego posługiwania się naszym językiem.
    Wszystko jest dopiero przed tobą, ale ciągłe pisanie pozwoli Ci wykształtować lepszy styl.

    Życzę powodzenia no i weny, która na pewno przyda się w złych chwilach.
    Blog oczywiście dodam do moich ulubionych :)

    xKierrax

    OdpowiedzUsuń
  2. nie poddawaj się pisz dalej kocham twoje opowiadania <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jak każdy inny.. Świetny <3 nie kończ go proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poddawaj sie. Ja niedawno zalozylam moje ff i tez mam wiele obaw. Zawsze znajdzie sie ktos komu spodoba sie to co piszesz :) A rozdzial jak najbardziej przypadl mi do gustu

    OdpowiedzUsuń