19 stycznia 2015

WATTPAD?

Witajcie,
Chciałam Wam coś powiedzieć (o ile to ktoś czyta). Dokładnie z braku zainteresowania moimi blogami, postanowiłam założyć konto i pisać na Wattpad. To i drugie moje opowiadanie pt. "The Best And The Worst", które zmieniłam na "Who is better?", znajduję się tam. Tutaj podam linki, jeżeli ktoś byłby zainteresowany. Nie wiem czy tutaj będę cokolwiek pisać, bo jak mówiłam nikt już nie czyta moich rozdziałów. Przyznam się, że sama się o to postarałam, bo bardzo moje blogi zaniedbałam. No cóż... Wybaczcie. Czyta to ktoś w ogóle? Jeżeli tak to... Napisz komentarz na dole i powiedz mi czy dalej mam pisać na bloggerze. Tutaj podaję linki:
ZAPRASZAM 

PS Dziękuję, że ze mną byliście i czytaliście mojego bloga. Wasze komentarze zawsze wspierały mnie na duchu i pomagały cokolwiek napisać. To wszystko robiłam dla Was i tak mnie to wciągnęło, że stało się moim hobby. Uwielbiam pisać i to się stało za Waszą sprawą! Dziękuję Wam niezmiernie <3 KOCHAM WAS ♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz